get the point

Vädret är soligt, måste hinna bada innan jobbet. Börjar 15 så det lär jag hinna... man får ta vara på dessa sommardagar som är kvar! Bada är så jäkla befriande och härligt.
Jag har fått olika budskap om hur vädret ska vara idag, jag funderar nämligen på att åka med Magnus till Perstorp ikväll, men det är i så fall ifall vädret är kasst och vi stänger köket som igår, vid sju tiden eller något sådant, men är det nu fint väder kör vi nog till 22 tiden så visst kan jag hänga med men måste checka med tågen från Perstorp ikväll i så fall.
Är ledig två dagar och vill träffa min darling och sova nära och pussas.
Mats vill jag också träffa, men han kommer ju ändå hit på torsdag =) Han och Rasmus. Attans trevligt.

Btw så fick jag ett härligt sms från Rasmus igår kväll, min 12 åriga kaxiga kusin, - lillebrorsan. Han skrev "Fy fan va bra Thåström är" och sånt värmer i hjärtat att höra att andra också fattar honom, Thåström är ju liksom gud för mig. Like you know.

Så ses kanske i Hässleholm ikväll =) Hoppas Matssweetiepie har ordning i min lägenhet? Annars vankas det smörj- som Pippi säger. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0