gonna miss ya´all after the summer

Härlig dag igen! Jobba, och tiden gick väldans snabbt, många beställningar från 12 tiden och sen slutade jag idag för omväxlingsskull redan eftermiddag, ungefär vid 16 tiden. Satte mig på samma ställe som vanligt, intill min restaurang nere hos Ichtos (han som äger den restaurangen) och resten av gänget, och resten av hamnfolket och drack mig två öl, mycket prat, glädje - ja, mysigt.
Åt en meningslös hamburgare till frukost... vid 21 tiden...
Nåja, cyklade sen hemåt och nu är jag ledig imorgon och på fredag. Båstad - here I come!

Btw, så tog det lite längre tid än vad jag själv trott och vad Pelle sagt att gå från golfbanan (där huset jag bor i ligger) ner till hamnen, men jag kilade på och kom i tid, men jag ska ta lärdom av det - för taxi är en bra grej, men jobbigt dagen efter när cyklen står i hamnen.

Hoppas på fint väder dessa dagar, så jag hinner bada, - igår va det iaf 19 grader i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0