if I where a boy

Lyssnar på Sissel.
Vackraste musik som finns, iaf ett av de.

åste fan bestämma något vettigt ang detta imorgon.... tips? Världens härligaste-sjukaste gäng + alkohol + noll koll i Båstad kan ju endast bli lovely, - jäklar detta med sovrum är knas.. ah!

måste lägga mig, typ nu. Är fettsne på min cykel så jag ska vandra imorgon. Måste upp iaf vid 6. Vilket är lika med att jag asar mig upp som en stressad grek typ 8.
Gud nu blev jag stressad.
"Jag ska baraaaaa...." nä, blir denna låt o sen kisseri o sen dyka ner i bingen. Är hungrig, konstigt - jag åt creme fraishe, potatis, varmrökt lax idag och sen smakade jag blåbärscheesecake:n och pga den kom all creme fraishe, potatis och varmrökt lax ut agaaaaaain. Ordet börjar på "D" och slutar på "re"... Ha ha...

När fan äter jag så mycket på en dag?

Nåja. Want everythings gonna be okey.... tröttis... natti natti era gullefjun out there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0