jobb i härliga kroatien

Jajamänsan, kom ner till jobbet kl 9 imorse, jobba, jobba.
Joabbde med Thung, Linh, Jacob, Martin och Iza, och go stämning. Sjuk humor-stämning. =)
Slutade kl 16 då åt jag en spätta med sallad, och sen runt 17 tiden satte jag mig på pizzerian/gatuköket och drack löl, - allt "jobb-hamnfolk" tes ju också till varandra, så som "orginalen" i hamnen... som det har vart hela sommaren. Så vi blev en drös med mysfolk där ikväll, efter stägning, sen skjutsade Pelle hem mig för en stund sen, så nu måste jag aningen gå eller få tag i Taxi Torekov som aldrig svarar i tele tills imorgon bitti...
Nåja, nemas problemas!
Och sen åt jag scnitzel, klyftpotatis och tomat.... herrejösses, det jag ätit idag brukar jag inte ens äta på en vecka.... i och för sig har jag haft fett mycket diarré hela lååånga dagen så hoppas på noll viktuppgång.
Är ledig sen i två dagar så då lär jag ju ändå inte se mat.
Ellr ens bry mig om mat.
Martin, en av polackerna jag jobbar med, sa att jag såg gravid ut idag igen och jag är en tjockis. Tack liksom.

Min kropp är nog så.. för jag äter oftast typ inget... eller lite en gång om dagen, men har denna magen... så kanske just det stämmer att det är pga alkoholen?

Förresten så frågade Ischa, - ägaren, om jag vill ha jobb efter säsongen. Han och hans fru äger pizzerian/gatuköket här, och på andra halvåret jobbar de i deras restaurang i Kroatien. Jag trivs jättebra i Kroatien och givetvis är jag inresserad, - vi ska prata vidare om det inom en vecka. Klart jag skulle dra dit. Utan tvekan.
Jag flyttar absolut till Kroatien, för egentligen va fan ska en restaurangarbetande människa göra i detta land? - lick my pussy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0