malmö är the one 4 me

Tjingeling!
Det är en ledig dag för mig, och givetvis vaknade jag helt utvilad runt 05.20... Gick upp och pinkade och la mig sen och bara slöa, lyssnade på regnet utanför och tyckte det lät mys, och skönt att inte behöva stressa något. Sen somnade jag faktiskt om någon timme, och sen dess suttit vid datan. Fast den sölar idag så jag lär väl snart få sinne...

Nåja, ledig dag som sagt... då ska det hinnas med; vaska golvet- vilket jag precis gjort. Raka benen, åka till Båstad, handla. Bussen går här utanför så jag åker runt 15 tiden och tillbaka vid 18 tiden. Kanske äta något? Till frukost.. Äh, finns "näringsdryck" också... =) Usch nej sådant ska ju jag verkligen inte skämta om....

När börjar Malmöfestivalen? Min kropp och sinne ska befinna sig där! Like always. Jag älskar Malmö, vi brukade åka dit nästa varje helg för några år sen, och utan tvekan hade jag flyttat dit. Det är en stad för mig, även om jag är relativt torsk på städer nära havet så som här och när jag bodde i Halmstad.

Jäklar att datan sölar, - det är något med teknikan här... den är ju fett kass, - noll teckning whatsoever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0