muffins o lax är min frukost

Crazy day... fattar inte ens jag hinner med något. Sitter här och sen plötsligt är man vandrandes ner till jobbet, äter muffins och lax , fick lön också idag. Manfred va inte där, men Cleo lämnade checken. Sen asade jag min lata kropp till bussen och på väg till Båstad, traskar mot Nordea och hela sveriges Nordea stänger kl 15 men i Båstad stänger de kl 13... Så jag kunde inte sätta in lönen och måste bege mig återigen till Båstad i början av nästa vecka.
Men idag åkte jag fram och tillbaka med den där trevliga busschaffisen, så vi bara garva och tragga.
I Båstad , när jag nu hade massa tid över gled jag in på Second hand Butiken... och plötsligt kom jag ut med en rosa glam-väska med nithängslen med rosa tyg på.
Nu har jag 79 st väskor.
Jag samlar nämligen på väskor.
Sen träffade jag en jättetrevlig uteliggare med en sjuttiofemma i näven medans jag väntade på bussen tillbaka, - han va inte dragen eller så, bara väldigt trevlig. Sen snackade jag med trevliga busschaffisen tillbaka om allt från greklandsresor, vin, väsksamling och arbetsmoral, samt hur man bäst har ett förhållande. Han skulle hem till sin fru och dricka vin och laga god mat tillsammans, och jag bara längtar tils jag också har det så mys.
Jag satte mig på den bussen som tar typ dubbelt lång tid, men det är helt ok när det är min favoritbusschaffis. Åkt med han hela sommaren ju!

I Båstad köpte jag en 6litare, en melon och sprite-läsk.

Btw, - Linus drog till Malmö o gluttade Teddybears sthlm o Linnh jobbar... no party 2 night.. men jag kan nog klira det anyway ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0