pizza

Somnade tydligen, gött. Vaknar av att Hassan ryker i mig och säger "pizza är inte klar om en thhrioo minuuuter än kvaaart utan nu, Linny". Hassan är kompis till Vidas och jag har träffat han en del i sommar. Han är pizzabagare och helt rolig.
Nu har jag ätit köttfärssåspizza som jag tydligen traggat om i fyllan förut idag. Jag äter inte pizza, jag tål inte bröd och absolut inte lök.
Och till det drack jag cola.
Vem kommer ligga helt sjuk i flera timmar nu?

Nu är jag iaf pigg, Hassan drog för en stund sen och Vidas va tröttis så jag gick upp på övervåningen och mitt rum, lirar musik, dricker lite, nyss traggat med sweetiepie.

Natti Natti, sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0