roliga snurriga dagar i mitt Torekov!

Vilka mysdagar det har varit. Darling kom hit i fredags, och jag jobbade till 18 tiden, pga vädret, och sen blev det taxi hemåt, dricka med mina polacker. Och igår lördag så slutade jag jobbet kl 16, och älskling och jag satte oss nere på hamnkrogen och drack oss några öl, - och jag bytte nummer med de goa grabbarna som jobbar där, där jag spenderat några roliga timmar i fyllan under sommaren =)
Nu märker man att säsongen närmar sig slutet, många i hamnen och även på mitt jobb ska bege sig hemåt mot skola, och etc, så det är väldans mycket telefonbytande nu! Vilket är förklarligt, för alla dessa goa människor jag mött i sommar!

Nåja, där satt vi och drack öl, och började tragga med två män i 40 års åldern, som va jäkligt roliga, och sen blev det så att vi drog med dom och badade och sen ville den ena att vi skulle hänga med hem, så då gjorde vi det och han hade alltså en hel bar och va så givmild att vi fick dricka vad vi ville. Hade en sjukt roligt kväll. Harry och Jörgen hette dom. Bara det! Hi Hi!
Tog taxi tillbaka till huset, och vaknade imorse vid 7 tiden och hade lång tid att morgonkela. Grymt skönt... ;)

Jobbat till stängning idag och nu hemma, polackerna har fest, jag tog en öl med dom men sitter nu själv på mitt rum och lyssnar på regnet utanför och vill inte acceptera att det går mot hösttider?
Nåja, imorgon blir det nog Båstad innan jobbet, - beror på vädret.

Är så himmlans glad att min älskling har varit här. Pusskalasat och garvat, och sovit nääääära! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0