Sommaren helt finito...

Jag skickade jobbansökningar igår, det är lite roligt, jag skriver ihop förhoppningsvis rätt så bra och iögonfallande. Jag skulle lätt anställa mig själv =)

Tiden på jobbet igår gick rätt okey, Martin kom tillbaka för två dagar vilket va attans trevligt, - den snyggisen. Sen hade vi vattenkrig... ja, same shit like always...

Känns fett tråkigt att sommaren är finitio, och är det något ställe man märker det på så är det i en turisthamn.... pang boom och sen helt folktomt. Jag är iaf glad jag har jobb till september ut, men jag har noja inför hösten, - jag börjar förmodligen här igen i april. Läääängtar redan. Men innan dess ska jag förmodligen hinna flytta, skaffa annat jobb.. och ja, - mycket tänk i skallebanken nu!

Nu är det bara jag och Vidas som bor i huset... de andra tre har dragit. Känns lugnt, men tomt. Igår kväll när jag kom hem så drack vi lite vin tillsammans, jag kollade film på tvn här.. den har ju som sagt endast haft polska kanaler hela sommaren.... dooh.... men igår somnade jag i soffan med sagan om ringden filmer på trean. Härligt.

Älsklingen fyller år den 10de oktober, och vill vi ska dra på hårdrocks-kryssning, sthlm-finland. Låter nice, men måste checka allt med cash som sagt...
Det ständiga problemet följer oss alla, hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0