sommaren stanna med mig

Vill aldrig att sommaren ska ta slut, -vill jobba på restaurangen forever och med dessa goa människor. Alltså förutom alla beställningar så det enda jag gör på jobbet är att asgarva hela tiden.
Idag kom t ex Jacob och Martin på att det skulle vara "härma-Linn"-dagen, och de snackar ju polska så när de ska uttala min svenska på något polsktengelsktsvensk-sätt och sen samtidigt ha roligt hur mitt garv låter (Fattar jag inte, garvar jag konstigt? Jacob garvar såhär; *härmar* Först vääääldigt feminint och sen i slutet av garvet kommer ett sånt där manligt garv typ som jag kan tänka mig Gandalf i sagan om ringen garvar, - om han nu skulle göra det någon gång)
Så allt är skitkul på jobbet... Och att jobba med Linus ska vi inte ens tala om.
Gud vilka goa grabbar jag jobbar med =)
Och bruttorna som jobbar ute i affären är jättehärliga dom också! Äntligen bra brudar i mitt liv!

Lyssnar på Takida och flinar åt denna låten, kom ihåg när den kom. Handlage Village. Texten... typ översätte den till svenska, - "berättelsen är inte sönder, träden faller, affären är inte öppen" ha ha låter fett snurrigt.

Jacob, som jag jobbar med, är fotograf och idag satte smarthuvudet upp sin kamera så den filmade oss hela dagen.... fan va jag garva när vi tittade igenom den! På sån snabbvisning då, - skitkul, - liksom en där, en som står o inte fattar något, någon nyser, någon rättar till kjolen, sen kommer chefen förbi snurrande.. Ja, jösses vilken blandning! Jag sa till Jacob att detta är perverst, men då sa Martin att han och jag ska spela in en liten movie instead... go 4 it! =)
Han skulle ta mig bakifrån under en "räklåda" (den går typ snabbast att göra) men jag bad om att iallafall få han under en "delikatesstallrik" - den tar längst tid =) Ha ha ! Då får Jacob ngt att glutta på när han kommer hem... som han inte sett det innan förut... *harkel harkel* been there done that and the tshirt i have lost in some drinking-way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0