synd om linnlinn

Howdy howdy! (Blev plötsligt fettsugen på att se Duczzard of hazzard eller vad den nu heter... wonder why?)

Jag somnade ju om innan jobbet och vaknade fettstressad, och taxi va sne på mig för jag inte svarat, och bla bla, så Manfred (den andra, inte min chefManfred) körde efter jag ringt honom... snällt =)
Jobbat sen, tiden sprang idag, jag va på glatt humör och alla andra också. Jag bara snurar i min värld, lovely.
Jag har som ni ser i förra inlägget skurit mig idag. Aj aj, det bara forsade blod och egentligen skulle det nog behövas sys, för det är riktigt djupt och alla blev så oroliga och jag visade min höga arbetsmoral och sa "jaja" och sen garvade jag. Men ändå synd om fingret.
Och nu är bandaget dyngsurt för när jag kom hem väntade min handtvättade tvätt att hängas upp, - lagom kul.

Idag måste jag lägga mig tidigt. Jag ska vara pigg... börjar 9 och working till 16. Ska alltså ställa det jävla alarmet på 6. Vilket betyder att jag går upp 8. Fuck hatar morgnar... förutom när jag sitter i soffan med min bästis Mats och traggar, - det är bäst. Fan, jag måste ladda hans mobil... glömt det... igen.... SORRY!

Dagens mat: Lite dillchips, 3 st köttbullar, ketchup, 1 potatis. Måste banta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0