trött som en grek... inte en polack iaf

Jag är galet tröttis, och sitter här och mina polacker spelar hög musik och kommer upp och tjatar om att jag ska komma ner och festa med dom hela tiden. Blir fett tjatigt.. faktiskt.
Jag vill sitta lite i min värld, dricka mitt vin och sitta vid datorn. Skickat sms med Hans, - hamnkrogskillen som är så jäkla härlig. Jag ska nog flytta hem till honom, i Köpenhamn. Häääärligt.
Mina polacker vill bjuda på äckelöl som är på 4,6.... Näää.... kommer aldrig att vara något för mig. Men visst gör jag det ibland.

Idag innan darling åkte till Hässleholm så gick vi hela vägen ner till hamnen från mitt hus, och myset mitt bjöd på hamburgare och öl till oss. Gottis. Sen följde jag han till bussen som skulle ta han till Båstad och kändes tråkigt han skulle åka, och jag va lite typisk "brudig" , - precis när han satt sig på bussen smsade jag "saknar dig" och då skickade han tillbaka "Jag älskar dig".
Naaaaaw!

Hög technomusik... nice, då vaknar jag väl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0