if u do me right... if u can handle me

Under hela sommaren har jag knappt haft ngt problem med min mage. Nu ligger jag nästan i kramper och känns som hundra knivar köttar rätt ner i min mage. Är så trött på detta. Ena fysilogiska, kan jag förstå-jag ska inte äta mjölkprodukter, ingen stark mat, inget gluten, inte "fel" grönsaker.... men det är tröttsamt när magen reagerar bara för man inte är helt stabil i mentaliteten heller.
Nu är min mage uppe i 27cm större än den va imorse när jag vaknade.
Är så trött på svullnad och kramp. det gör så jävla ont, och under tiden ska man vara trevlig. Suttit med Vidas och druckit vin och öl... senare kommer Hassan med en köttfärrsåsfamiljepizza. Vår pizzabagarevän som vi får gratis pizzor av , under hela sommaren.... - jag har ätit: inget.

Älskling o jag snackar om bebis i mage-skämt. En liten skrutt som älskar coca cola till frukost och potatisgratäng med kött och vitlök till frukost, och sen sötsaker.
Och så vårt snygga utseende. Hans kinder, mina ögon.. naaaaaaw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0