vira blåtira... finns den drycken fortfarande? eller va fan hette den?

Snurr snurr i Linns värld.
Idag på jobbet kom typ noll beställningar, men alla vi hade skitkul ändå, alla flippar i sin egen värld och det är härligt. Jag har alltså ägnat 8 timmar med att skratta och ha så jäkla roligt! Hääärligt.
Stängde köket typ halv sju så kom hem relativt tidigt ikväll också.

Jag har typ ramlat med min cykel? Mina byxor har iaf gått sönder vid knät och jag har ett upprivit sår på knät och så jävla ont tycker fett mycket synd om mig själv.
Josefin (en brud som jobbar ute i affären) sa "du har typiska sommarben" jag sa; "såhär ser jag ut på sommaren. hösten. vintern. våren"
Som ni vet har min kropp väldigt lätt för att få blåmärken o andra skavanker? Läääänge leve whitetrashen.

Ikväll har jag snackat med min kära Mats (like always) och lalledarling och så ringde även Lillen (Mats bror) och traggade ett tag. Trevligt. Han får mig att tänka på och längta efter sweden rock... bara några månader kvar =) Ha ha ! Mycket som lär hända innan dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0