birro dansar alltid i mitt hjärta

Nä jag blir tydligen ensam i kväll, kärleken min är trött och som den hårt arbetsamma bärande heta älsklingen i sina  snygga arbetskläder.. - som han har så blir han väl mest hemma och han fruga får vara helt ensam denna fredag...
men jag ska mest uppmärksamma er på en karl som är någon jag sen länge lag märke till men viljat ha "mera kött på benen" på INNAN jag yttrar mig, nu är han maxat oldnews men han är liksom allt man vill ha i en karl, att han nu oxå dansar i let´s dance är ju så underbart, men orden jag dröst över denna karl är många och fina. Han placerar sig lätt som nummer ett på min lista över "drömmän" fast på ettans plats ligger ju Thåström och Bono också... med jag är väl en kvinna käns för konkurrent? Eftersom jag är så underbar?

 

Kysser mitt eget självförtoende som ju aldrig finns, aldrig funnits och lyssnar lite mera på Wiehe och dyker senare ensam ner i min säng - utan min älskade.........

Jag är en människa som behöver överdoser av kärlek , förlåt jag försöker inte vara krävande, men jag behöver fixet kärlek ger mig. Jag skulle aldrig röra droger men mitt hjärta har ett behov av det äkta underbara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0