bitchen på jobbet, grattis du vann nummer ett

Näpp, ingen ledighet här inte.. trodde jag skulle va ledig nu imorgon och tisdag, men icke! Ändrat schema. Men ok, förutom att jag ville till Båstad och handla vino! Så ringde Linus och tänkte checka ifall han kunde handla till mig, men han jobbar ju inte imorgon så det blev inget med det. Kan möjligtvis fråga Jacob.. eller nyktra dagar? Ha ha tråkigt.

Fick sinne på Kim idag. Jag tog mig en break och tryckte i mig vitlöksmakrill, sallad och nypotatis, i typ 10min och allt va lugnt just då, inga beställningar, men givetvis skulle hon få sinne på mig och gå direkt till Manfred. Alltså Kim gör allt för att vara otrevlig mot mig, och vill hela tiden hitta fel på något, vad som helst - jag gör. Så tror hon att hon är någon jävla kökschef, när det ju faktiskt är Manfred som är min chef. Ska alltid finnas någon som är jobbig på en arbetsplats, och det är absolut Kim. Tråkigt, för alla andra är så jävla goa och underbara! Men Kim har väl inte fått något på länge... I guess.

Mina polacker, de jag bor med, vill att jag ska ner och dricka med dom nu.... har ju fett lite dricka, så hoppas de kan bjuda på något. Blir väl vodka som vanligt.... =)

Förresten så vill ingen svara ikväll, alla har ringt men när jag väl kan snacka, efter jobbet då är det banne mig ingen som vill svara. Hallååååå!!!

Vill ha mera vin. Nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0