blev en ölrunda i min hamn med mitt hamnfolk =)

Tahnx god för jag fick skjuts imorse, - kände verkligen att jag ville vara undvikande idag på jobbet, trodde jag såg sleten ut och luktade booze, men det går inte att undvika vara nära varandra så vi jobbar. Det är rumpor mot rumpor, rumpor mot könsorgan, bröst i varnadras ansikte, könsorgan (väldigt) nära ansikte... etc, etc. Med alla beställningar vi har och på den stationen jag jobbar (det köket) är vi cirka 4-5 pers på samma station, vilket är lika med trångt.
Man får aldrig vara blyg inom mrestaurangbranchen - då har man hamnat fett fel. Ha ha!

Nåja, dagen gick bra, slutade för omväxlingsskull på eftermiddagen, och vädret var perfekt. Satte mig på den andra hamnkrogen och beställde en starkis, och sen kom ett pratsamt glatt par från Ängelholm som jag satt och snacka med någon timme. Riktigt trevliga, alla är så goa på sommaren! Mys!
När de skulle bege sig gick jag också, men kändes allt för tidigt för att bege sig hemåt, så inom pizzerian/gatuköket där jag brukar stå och fylletragga för de är så jäkla roliga där. Beställde två starkisar där och sen tryckte i mig en hamburgare.
Va hemma runt halv tio ikväll, duschat, vilket jag inte tyckt mig hinna innan idag... känner mig fräsch nu, dricker pyttelite vin och lirar Thåström.

Imorgon ska jag bege mig till Båstad på förmiddagen. Är ledig 2 dagar men sen blir det att jobbajobbajobba, och inte ledig fråns den 30de då sweetiepie kommer ht. Då ska han och jag ynfa! Mums =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0