detta med att vara brudig

Naaw, kan inte låta bli... fick precis sms från Lalle och han skrev dom tre stora orden till mig =) Naaaw, det är första gången, men de orden betyder mycket och jag vet att både han och jag är funtade så att man inte ska säga de för tidigt, och verkligen inte innan man helt vet att man gör det. Jag är väldigt noga med just den grejen. Så Lalle älskar mig =)

Btw, till något annat, satt här och funderade pga datan sölade. Fan va blond jag är. Alltså så vitblond som man kan vara efter en sommar, men liksom inte mitt i den. Är fett dålig på att vara brud, borde göra hårinpackningar och sköta håret och allt, men jag rufsar och knullrufsar ibland och sen upp i en tott och iväg. Andra bevis på hur dålig jag är på att vara brud och sköta sånt där brudigt... =

- Äter aldrig grönsaker
- Sover max 4-5 timmar, grymt dålig sömnrytm.
- Dricker.... inte vatten tillräckligt, men desto mera booze, som påverkar hyn.
- Smörjer min kropp och ansikte typ aldrig vilken också är fucked up mot huden.
- Tror inte på solskyddskräm.
Är whitetrash modifierad. 10 tatueringar, häver i mig vin och junkfood och drömmer om att flytta till Texas och snacka med en sån där cool dialekt. Det är jag det! =) =) =)

 Här ligger jag o sölar och väntar på Heffan ska plinga så jag får flytta in på playboy mansion , skånes anna nicole. Cheers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0