detta med pusskalas är mysigt.

Jösses, den kåta killen är kvar här, så han springer här uppe hela tiden och frågar när jag kommer ner. Orkar bara inte. Svettas som en grek, idag också. Fan att det är så jävla varmt här, hela ansiktet känns varmt som fan. Vilket är värst att frysa jättemycket eller svettas jättemycket? Svårt val. Men hela vintern frös jag ihjäl varje dag, så att jag nu sitter och gnäller vet i fan varför.

Va fett seg imorse, vaknade alldeles för tidigt, och va snurrig, svettig, fortfarande dragen antagligen också. Måste fixa vin idag, btw. Nu är det typ.. två glas kvar, och denna äckliga öl som jag fick igår och drack. Öl är inte min grej alltså. Tror inte jag dricker mera än cirka 5 öl på ett år.

Är hungrig, både på mat och på min älskling. Hoppas han kommer snaaaart. Först och främst är han the worlds greatest kisser, och så är han min och pussar bara på mig, - jätteskönt!!!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0