intar bingen... snarast

Lirar Fifty, han är mysbra. Grymt bra skådis faktiskt! Blev glatt förvånad kan jag bara erkänna. Och det är samma med den filmen Justin Timberlake gör.... den med det långa namnet, minns inte, men har den hemma och gluttar ett par gånger och ibland har man inte sååå värst höga tankar men så blir det så jävla gött ändå. Nice.

Alpha dog, heter den förresten. FjantJustin timerlake gör en riktigt bra roll där.

nåja. Till morgon dagen... jag borde , ska sova snaaaart.. imorgon ska jag;

- tvätta, för hand.
- jobba, iaf från 9-15 men blir nog längre ändå.
- fixa cykel
- åka till båstad - efter jobbet
- handla vin, rakhyvlar, tandkräm och förmodligen en rosa borste oxå. hittade en söt på ica affären.
-  bli lullig och mysig =)
- äta våfflor som vanligt i båstad hos jacobs ragg/vän o göra det medans jag är snurrig och tjöta om mera glass, strösel och kolasås. Jag är mogen.


Min love har varit lite kryptisk idag, i samtal och sms, men så är det ju ibland... saknar iaf honom och vill honkidoonkie med honom, hanns ju inte med i förgår när han va här en sväng. Bara pilla.... frestande ju, helt sjuuuuukt- yummi yummi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0