*letar letar*

Någonstans i Torekov ligger en icapåse med schampoo, balsam, skogshallon-ramlösa och tandkräm. Men det ligger inte i detta hus iaf. Faaaaaan va jag asade mycket grejs på min cykel igår, inte konstigt att det inte funkade.

Börjar 15 idag, rätt okey =) Vaknade och va dötrött men inte fan kunde jag somna om. Gick och pinkade och såg i speglen att jag haft näsblod i natt. Inte sjuttsingen hade jag märkt det.

Tryckte i mig en hamburgare igår, mums. Jag stod där och tjatatade med snyggkillen, så jag fick massa ketchup. Ha ha. Kanske det som jag hade i näsan?

Tycker jag stiiiinker booze, men hopefully not. Lyssnar Kid rock och kom på att jag saknar Lillen, sweden rock och allt fint folk.

Va fan är jag vaken vid denna tiden för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0