Lillante har gift sig! Och stridh kommer till torekov.

Btw, alla som känner mig vet ju the history med Stridhan, under alla åren. Men nu har vi inte snackat på... typ 2 månader. Men han hade ringt i natt, efter festen typ va slut för Lillante och Erica (min bror freddes bästa kompis, och som jag känt sen jag va pytteliten, Lillfjant.) s bröllop. Jättegrattis till dom. Any way, så Stridhan ringde imorse oxå och vi traggade banne mig över en timme. Kommer på mig med att sakna honom så han kanske kommer hit nästa helg, vi typ bestämde det. Trevligt. Vi har ibland sjuuuuk humor tillsammans, så jag bara garvar.

Han har ju betytt jättemycket för mig under alla åren och det är helt ok! =)

 Stridh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0