rock n roll-linn

Detta med att jobba mycket och i stress + vinare + typ noll sömn är nog inte universums bästa kombo. Men jag är ung och klarar det, - länge leve rock n roll livet, right?
Idag va jag seg alltså, ställde kl på 6 men asade mig inte upp från halv åtta. Orkar inte duscha idag... ha ha får bli i kväll.
Slutar 16, och med två min missar jag då bussen till Båstad, om jag nu känner att jag vill åka dit idag. Eller imorgon.
Pappa ringde nyss, som han gör varje morgon vid 8 tiden, och ville komma hit imorgon i så fall, så vi får se. Mamma textil ville komma på torsdag, och jag har ju som sagt inte träffat min familj alls denna sommar.
Saknar mina brödrar också, och tänk att jag inte träffat Mio än... han måste va typ 3 veckor nu.

Är sjukt hungrig, dricker cola. Tänker på frallor med ost, skinka och tomat. Jag som inte äter bröd-

Ha en bra dag allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0