taxi torekov - existerar inte

Någon gång vill jag sova ut? Ha ha, - ett jäkla tjatande om detta, men livet är snurrigt, - men I like it!

Undrar om Mats lever?

Lyssnar på Scooter, högt, men bryr mig inte om mina polacker vaknar... Igår kom Vyckas och sa "Lynn, you want a snake?" och så hade han en liten orm i näven. Jag är livrädd för ormar. Sen sa han att han hade en större, då kom han med den och låtsades kasta den på mig. Jag döööööör.

Manfred är här vid halv nio, - jäklar att Taxi Torekov inte fattar hur man ska svara i en telefon.. jag fattar att de inte bryr sig om att ha öppet 24 timmar om dygnet, men vid 22 tiden tycker man de ska kunna svara, och det samma vid 7 tiden... men icke!

Jag ser fett trött ut? Jobba till stängning idag.... det är oftast roligast på eftermiddagen, när Kim gått hem och alla är övertrötta och sjuka i huvudet, men städa är så jäkla tråkigt. Så inrutat. Och sen asa sig på cyklen och hela låååånga uppförsbacken , herrejösses.

Men idag blir det Båstad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0