mats+emma= my best friends 4ever

Naaaw, fick det sötaste sms:et av Emma igår (en tjej jag varit vän med sen vi va 6år, och vi är rätt likasinnande, ingen av oss umgås med andra brudar så vi två funkar bra, vilket är lovely) hon skickade; Tack för ditt jättefina sms. Jag älskar verkligen dig, Linn. Du bryr dig så mycket. Jag håller med dig, visst är det konstigt att fina tjejer som oss träffar en massa bockar! Jag är iallafall glad att du har en härlig sommar, det är du väl värd! Ska gå och nanna nu. Saknar dej! Många kramisar.

Hon är bara för mys, och jag saknar henne massor också, min goa brutta, med de roligaste kommentarerna någonsin... hon är verkligen expert på det. Hon vinner över mig! =)

 Mystösen o jag!


Btw, är jag så jävla hungrig. Ska äta dillchips. Nyss snackat med mamma Textil, hon har semester och göttar sig, hade varit hos Fredde, kajsa och Mio igår. Mio är supersöt. Min kära mamma Textil kommer hit på tisdag, klart vi ska träffas men jag vet jag jobbar, men vet inte än schemat. Antingen jobbar jag mellan 9-15, 15-21/22, eller 9-21. Men ska iaf hinna krama min Textil!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0