it´s like that ya

Åter förbannat igen vaknar jag alltid för tidigt, när jag är ledig och sen svär jag alla svordomar jag kan över dagar jag måste upp klockan 6, men det gör tydligen inte min inre klocka något att vakna typ 5 när jag är ledig.

Har nyss snackat med min bästisgullefjunet Mats och han kommer hit, och stannar iaf en vecka =) Då ska vi dricka gottis och så ska Matssvampen sitta och berätta hur underbar jag är. Och så ska vi inte äta ägg för då fiser man förfääääärligt.


Idag kommer min fina mamma textil, - tyvär är vädret kasst, det regnar. Vi som hade tänkt bada och sola, och äta gottis.

Precis som alla andra så blir jag ju maxat torsk på någon låt och sen lirar den så in i helv... många gånger så ingen vill umgås med mig längre, men även efter man lirat en torsk-låt hundramiljoner gånger så tycker ju jag den fortfarande är bra så jag lirar på. Och nu har jag fallit för Robyns Dancing on my own. Bara på typ tre dagar har jag hört den 48586 gånger liksom.
Linn=Inrutad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0