family 4 life

Snackade med Mangepange, min bror nyss. Kalaset hade vart fint igår och visst känns det i hjärtat att det är tråkigt jag inte vart med. Lille Elias är inte liten längre... hela 7 år. Jag som 23 åring har redan 3 st goa brorsöner, men de är bäst iaf. Freddes äldsta är 12 och hans yngsta är snart 3 veckor, och Manges fyllde 7 igår.


Men min kära , äldsta bror, som är så gulligt mån om sina småsyskon, - har planerat inför onsdag. Då är nämligen båda mina brödrar lediga! Så då kommer de hit på förmiddagen och hämtar syrran, med deras söner och så ska vi bada, äta, och sen på eftermiddagen ska vi dra till Ängelholm och åka båt hela eftermiddagen och sen ska de "tippa mig i hamnen " någonstans i Torkov.. Go 4 it. En helddag med mina brödrar och mina brorsöner. Kan ju inte bli bättre! Vilken bra idé den typiska storebrorsan kom på =) Det kan inte vara lätt att vara storebrorsa, men jag har iaf de bästa som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0