till o med GB:gubben fick en fru pga detta kungabröllop

Så va dom då finally gifta, vickan och hennes daniel. Grattis. Kan vi få slippa höra något mera om det nu? Hamnade in på en blogg för någon timme sen, och tydligen är hela landet engagerade (utom jag) och där då denna bloggerskan skriver något i stil med att "... det är underbart och stort att vi får vara med om en sådan här historisk händelse!" Oh, wow liksom - Zzzzznark! Det måste ju finnas bättre saker vi kan bidra med från sverige än ett kungabröllop? Förresten va det inte någon/några svenskar som vann nobelpris nu förra året?? Om jag inte minns fel...? Är inte säker, men något i mitt bakhuvud säger det...

Nåja, sorry men jag orkar inte tragga om bröllopet längre, har aldrig orkat, aldrig egentligen gjort, men visst jag önskar de lycka, lika mycket som jag önskar alla andra som gifter sig. Varför nöjer sig inte folk med att förlova sig?

Idag cyklade jag till jobbet i stormkaos som det oftast råder här vid kusten, även om solen strålar, och började kl 9, sen framåt förmiddagen kom ösregnet, blev rush vid lunchtid och en del att göra, men eftermiddagen va slö och vi var alldeles för många (bokat lite fel) så jag och Kim som börjat tidigt slutade redan 17.30 ikväll, och kom solen så då satte jag mig vid bryggan och tragga i tele en lång stund med min älskling som förmodligen kommer hit till mig nästa helg =) Puss Puss!!!

Sen cyklade jag runt lite överallt, träffade Andréa, som jag jobbar med, men som varit ledig idag, traggade en stund och sen cyklade jag till huset, tog mig en dusch och sen va klockan nästan 21 och sen dess har det varit datan och youtube som jag ägnat min lördags kväll åt. Prodigy är bra!!! Ibland glömmer man bort dom så man borde ha en remand:er in the head liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0