fredag

Ja idag hände det grejor ska ni veta!
Jag zzzzznarka läääänge och asade mig inte upp från efter åtta. Det är helt sjukt. Jag brukar liksom somna vid 1 och vakna vid 3.

Fixade lite hemma, lyssnade på kungen (Thåström of course) , dusch, begav mig till staden. Hamnade några timmar med Fritz och Frans nere i källaren och sen kom Ola. Sen någon timme senare drog vi till basketplanen och satt och snackade. Ola är fiiiin, - jag rev sönder hans tröja. Opps.
Nyss kommit hem.

Förresten fick jag någon sunktrashmat i mig. det skulle föreställa en kycklingschnitzel men va ngt skit som va ihoptryckt så jag gick in till dom och slängde det och frågade "ska inte ni servera mat här?"

imorgon är josefin crafoord här. dax att hoppa i bingen så man ser fräsh ut. (det är skitlätt att sova när ens karl är otrogen mot en också...)
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0