fuck everything

Jag klandrar inte er för att loose:a mig... det hade jag också gjort. Jag är fett trött på mig själv.
Nåja.

Jag va i torsdags ute med Kajsa (min brors sambo) och deras lille Mio , som snart är 4 månader. Vi handlade bebiskläder och gick i staden. Jag åt korv... jag äter inte korv.
Sen begav jag mig hemåt efter några timmar. Dagen efter blev sov jag hela dagen sen ringde Kajsa och min bror och ville jag skulle med dom hem till mormor och äta tacos, - jag krångla men det blev det ändå. Sen sov jag där också (lägenheten jag bodde i 19år i) och igår morse begav jag mig till staden och det d'är gröna apoteket öppnade sen blev det fest.... men jag begav mig hemåt vid 21 tiden fär vi höll på hela dagen och sen sov jag i min säng i tre timmar och ja, - idag  är det söndag

Vart vaken några timmar nu, - kan inte sova. Lalle håller på igen and break my heart.

fuck allting - jag bryr mig inte längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0