hårfixar dag

Vaknade relativt sent idag också, vid halv sex tiden. Låg och slöade, det är faktiskt rätt skönt att vakna i ett kallt sovrum, hellre det är klibbigt varmt.
Kollar Vakna med the Voice, och direkt började Josefin snacka om Hässleholm, efter modegalan ----> http://www.nsk.se/article/20101010/HASSLEHOLM/710109914/1125/*/modegalan-blev-en-show  och tittar ni på en av bilderna där hon håller blommor så va det faktiskt den buketten som just jag fick och står här på mitt bord.

Idag ska jag möta upp Todde och fixa mitt hår, Todde kommer vara här några dagar.

Imorgon fyller Lalle jämnt... känns ju som vi hade planerat att fira det tillsammans men nu blir det inte så... wow, kul :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0