Myndigheter

Jag har idag asat mig till arbetsförmedlingen, fixat det mesta men imorgon ska jag dirt och ta upp detta med ersättning från arbetsmarknadsenheten. Jag kan få grundsumman och det är typ 320 kr om dagen, - det är lite men bättre än inget tills jag har ett nytt arbete.
Jag trivs inte alls med att ha med myndigheter såhär att göra, inte arbetsmarknaden, försäkringskassan eller soc. Jag vill bara jobba och sköta mitt.
Men ens självförtroende blir inte det starkaste när man möter motgångar....

Och ja, Lalle krånglar och åter igen ska vi inte ha någon kontakt.... det mår jag också skit av.

Jag fick en flipp iförgår, och det va inte bra, så igår låg jag bara hemma och mådde skit, verkligen... stängde av luren, hade tvn på noll volym och orkade inte mera än ligga med samma slökläder under hela dagen. Imorse bestämde jag mig för att bege mig upp ur soffan och se en dusch och sminka mig. Tyvär hade jag jävligt ont i magen men drog på en stor tröja och begav mig ut och fixade det jag skulle.
Idag ska jag ringa tre företag och kolla om de har något.

Sitter just nu och kollar på Beverly Hills, jag gillar eftermiddagsserier men jag vill hellre ha ett jobb. Är så kåt på ett nytt jobb nu att jag kommer bli knäckt om jag inte får det snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0