dagens nyhet; Linn Milefalk har köpt jeans

Min heta karl jobbar denna vecka med att fixa inredningen till ett nytt thailänskt-massage ställe här i staden, och han ringde vid 10 tiden och frågade om jag ville komma ner och krama honom, så jag fick hoppa in i duschen och snabbt sminka mig. Vädret skulle vara fint idag så jag drog på mig en lång hood och gröna strumpbyxor med sjal och svart mössa och begav mig.
Möte min darling iklädd sina snickarbrallor (jag är råkåt på arbetskläder... )
Mums.
Vi gick en sväng till Kvantum och handlade cola och choklad och satte och sen och kelade en stund.
Sen gick jag vidare till staden, - som va helt folktomt!
In på Vero Moda... jag gillar ju inte riktigt den affären, - men har ett presentkort där... som tack å lov varar i 5 år. Men idag hände det otroliga!
Jag hittade ett par jeans inne på Vero Modo! Jag är inte personen som äger några jeans och inget fan av den affären som sagt... Men nu gick jag därifrån med ett par riktigt snygga jeans! Stuprör men lite stretch i magen vilket är skönast.
Jag bär aldrig jeans, men fick tydligen lära mig något nytt om min kropp... -
Jag har:
* Smala ben
* Lite höfter
* "Smal" runt magen, - men får en mage (kula)
*Passar i den stilen jag kör - alltså lite baggy ovantill och tajt nedantill.

Alltså jag behöver folk som kan sånt här... jag är värdelös på att vara brud och följa modet har aldrig vart min grej och kommer aldrig bli...

Men fatta, - jag har hittat ett par jeans för mitt presentkort och som är snygga på mig.
Blir dom och något coolt linne på Bullet konserten på lördag. Och svarta stövlar. Hottie.

Kommentarer
Postat av: Danne

hejsan. vad har du för lösen till din bilddagbok? vore kul att se mer bilder på dig:)

2011-03-07 @ 19:37:00
Postat av: viktor

byter du män o hundar ofta?

2011-03-17 @ 14:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0