down and out

Jag är depp och down , därav jag inte skrivit...
I tisdags va jag iaf och träffade min pappa. Han kom hit vid 12 tiden och vi åkte ut en tur i naturen och sen till Skyrup och åt på restaurangen där och sen besökte vi min morfars grav och efter det åkte vi och handla på Coop, - pappa tyckte som vanligt mitt kylskåp ekade tomt... så han fick fylla på det =)

Ja och igår va jag bara depp, sov typ tre timmar på natten och gick upp halv fyra, kunde inte sova. Stannade i soffan tills 14 tiden och begav mig sen i duschen, möte sen upp darling och vi gick på promenad och möte sen Masic och hamnade på pizzerian med honom. Jag åt en slice... pytteliten men ändå, jag som inte tål det. Efter det hyrde vi film och sen gick jag hem en sväng men begav mig sen på filmkväll och kvällskramkalas hos älskling. Fastnade inte riktigt för filmen så efter någon halvtimme så vände jag mig om och somnade på hans famn istället. Sen begav vi oss till bingen vid 23 tiden och jag vaknade som vanligt vid 3 tiden i natt och kunde inte somna om, men jag pussade på darling och kelade honom medans han sov iaf.

Jag är deprimerad för jag inte har ett jobb nu och samt fått ett tråkigt besked så livet är inte tiptopp längre, jag hoppas det vänder snart FÖR JAG VILL JOBBA!
Bevisligen mår jag skit; sitter med endast myskläder och noll smink.. och dessa kläder och osminkad har jag vart i snart tre dagar.
Nu får jag rycka upp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0