fortsättning på ohlys frieri

Funderade över detta med Ohlys frieri i tv.De hade typ varit tillsammans i åtta år va det väl? Varför just fria i tv under valets viktigaste tid? Tjänar han "gulle-röster" på detta eller?
Kom plötsligt på att just på det sättet blev det inte gulligt att fria i tv. Och tycker synd om hans sambo, - egentligen blev ju hon aningens förnedrad.
Plus blir man friad till i tv kan man knappt säga nej any way...

Idag har jag 10 dagar kvar i Torekov, men charmen här är inte den samma som i somras så det känns helt okey att åka hem. Här är höst, noll turister och inget folk alls, inget att göra på jobbet, så ja, det känns helt rätt att bege sig hemåt. Nu måste jag snabbt som attans ha ett nytt jobb, även om en månads "ledighet" och bara vara nu känns bra.

Idag åker Linnh hem, och jag skulle ju iväg och fika med henne i Båstad, men åter igen... - detta vädret gör mig så tråkig, jag orkar liksom inte. Men måste hinna träffa sötis innan hon åker... Attans.

Gick inte upp något i vikt av fiskbullarna i hummersås , men gick inte ner något heller.
Har nyss ätit 1,5 dl skogsbärs lättyoghurt och mera blir det inte idag!

Vad hittar ni på denna fredag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0