gotta sig i go mat från min karl

Guten morgen!
Vaknade halvdankad i min sköna soffa, - den har jag verkligen saknat att däcka i under sommaren. Vaknade väldans sent, typ kvart över sju. Hade den sjukaste drömmen i natt.
Att jag skulle ut med ett gäng väldigt taniga killar på någon värsta militärkrigs-grejen och vi skulle kriga och använda massa vapen för vårt sverige och vi skulle till liksom värsta kriglandet och jag fick inte äta köttfärssås. Och vägen dit skulle vi åka på livsfarlig väg i sunkig buss och sen på en sån där militärkrig-fartyg som knappt höll ihop och risken fanns att hajar och späckhuggare skulle kunna invadera oss.
Heeeeelt sjuk dröm.

Pratade med min kärlek imorse , ikväll blir det pannbiffar, potatismos och gräddsås. Jag diggar detta med att ha en karl i snickarbrallor som kommer hem och lagar go mat... - lätt man kan vänja sig vid det =)

Lyssnar på denna gryma låt med Alicia Keys och Jay-Z, new york eller vad den nu heter... såååå grym. Och Jay-Z är väldans bra, fast stay away från Alphaville:s Forever young! Det är banne mig bara dom som gör den som den ska vara!
   = Bääääääst

Btw, hatar såna här nyheter.... ----> http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article7828058.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0