konstgjort kött

Intressant, men undrar hur det kommer smaka? Eller konsistensen kommer vara? ----> http://www.metro.se/2010/08/31/66230/har-odlas-kott-pa-konstgjord-vag/

Sovit gottis, men vaknar med fettoångest. Jag måste ner 5 kilo alltså. Egentligen skulle jag vilja väga 55 kilo... känner mig som en fet ful gris. Är jäst också så ser gravid ut. Idag ska jag endast dricka, ingen mat ska in i min mun inte!

Måste skicka sms till Linus så han kan handla... han har gjort det någon gång i sommar så det blir ungefär en femhundring jag är skyldig honom... thihi... men sött av honom att hjälpa till, när jag är i nöd =)

Banta, banta, banta... ekar i skallen.
Och så tänker jag på Linus goda potatisgratäng. Dooh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0