söndag smäller det!

Vilken dag det blev igår, - chill men väldans nice. Linnh är verkligen en sån där go brud, och jag brukar ju inte funka med brudar, de brukar ha något emot mig... Men Linnh är verkligen härlig. Det är lovely att sitta och tragga med henne om typ allt. Tråkigt hon ska åka hem, och nu blir det tidigare än tänkt också! Hon skulle åkt den 26de men antagligen åker hon redan nu om några dagar. Snyyyft!
Då kommer jag tragga hål i öronen på Linus, för då är det bara vi två kvar! Och Kim, Cleo och Jaow, men de jobbar där framme, - ja förutom Kim.

Älskling ringde imorse och va snacksjuk, roligt när han är det, för han säger alltid att han inte är en "telefon-människa", han är sån som ringer för att ringa och liksom h något att berätta, jag är mera sån som ringer för att snacka om allt... allt viktigt till ungefär vilken färg mina strumpor har...

Jag börjar 11 idag, så tänkte hoppa in i duschen vid 9 tiden. Blir jag, Linnh och Kim idag. Blir absolut inte lika roligt som när det bara är vi två...
Men men denna dag ska bli bra ändå!

Är det någon mera än jag som bara har detta pirret i magen inför söndag?! Faaan va spännande med val! Jag minns sist, hur jag satt i mammas dubbelsäng och kollade på det, medans mamma va tröttis och ville sova men jag skulle kolla hela! Förra valet va första gången jag fick rösta och har så länge jag kan minnas alltid tyckt politik är viktigt och intressant.
Det va förresten samma år jag flyttade hemifrån, den 1 oktober flyttade jag in =) Min fina lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0