två förvirrade Linn:h:or in da fiskhuset

Ahhh, idag är det bara jag och Linnh på jobbet! I tre dagar nu! Jösses, hur har våran chef tänkt?!
Som Linus sa; Två Linn:or , den ena lyssnar inte och den andra pratar alldeles för mycket. Och vi är lika förvirrade båda två.
Jösses, jag är lite nervig alltså.

Min jävla vagel eller könssjukdom i ögat har blivit enorm, men sen å andra sidan är jag på och pillar på den stup i kvarten. Borde antagligen inte ha varken fondation eller mascara runt området. Men snyggt med ett öga sminkat? Ha ha eller kunde man strunta i sminket helt.... 2 late....

Löste sig någorlunda med L igår... hatar bara hur det aldrig ska vara något att tala om när han gör bort sig eller fel, men tvärtom då ska det bråkas och säga upp bekantskapen och etc, etc...
What the fuck hände med jämnställdhet?

Igår stängde vi iaf vid 18 tiden och jag åkte hem, tänkte att det skulle bli en tråkig söndagskväll, men kommer hem och möts av go musik, två vodkaflaskor och en bjässe på två meter ute på våran gräsmatta som dansar utan tröja, och med strumpor på sig i det blötta gräset. Inser snabbt att söndagen blir väldans intressant, och Vidas, jag och den dansade bjässen firade söndagskväll. Jag minns inte hans namn, polska namn är jäkligt svåra, - nu sitter dom iaf där nere och dricker öl, men jag ska kila till jobbet om en 40 min ungefär. Jösses, hur ska denna dagen funka?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0