Utan min Linnh!

Ja, tyvär är jag redan hemma i huset. 5 jäkla ynkliga arbetstimmar... eller arbete och arbete, det kom tre beställningar på hela dagen. Där emellan grovstädade jag ett av kylskåpen, samt den stora grönsakskylen. Sen traggade jag och Linnh mest =)
Detta jag ska berätta nu är så jäkla trist! Gick ner mot jobbet i förmiddags och halvvägs får jag ett sms av Linnh där hon skriver "Idag är sista dagen vi kommer jobba tillsammans".
Det visar sig att hennes pappa kommer och hämtar henne på fredag och hon ska hem till Värnamo.
Neeeeej, inte min fovorit tös!
Imorgon och fredag är jag ledig, men hon och Linus jobbar. Så imorgon förmiddag drar jag till Båstad (handla drickis) och sen framåt eftermiddagen så möter jag upp de i Båstad och så ska vi partaja, och Jaow ska också vara med.

Förresten, förra veckas partaj hos chefen blev ju... galet. Och givetvis så ligger där bilder på Facebook... - jag har inte Facebook men lyckas hamna där like all the time, any way... dooh...

Idag såg jag förresten hela tre stycken lysmaskar! Coola djur, flummiga liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0