entreprenörskap facinerar mig o jag ska lyckas utveckla.

Mia Törnblom är så otrolig, läs hennes "Så dumt". Den ligger hemma i min rosa bokhylla och jag läste ut den på två dar. Nu har hon ytterligare en ute, som verkar väldans intressant. Jag är intresserad av ledartips, - jobbrelaterade ifall jag nu tänker köra på att någon gång i framtiden öppna mitt eget. Jag har läst entreprenörskap och företagsekonomi. Matten har jag svårt med, men det kan man anställa någon som klirar.
Läs Mias: http://www.metro.se/2010/09/01/53655/mia-tornblom-du-ar-en-ledare-pa-jobbe/

Förresten tänker jag nog fixa mitt hår ikväll.. vaknade och bara va så maxat trött på det, - ibland känns det som det liksom tar sådär pang boom från typ två dagar och sen ser hela håret och ens hela utseende ut som tråkis nr ett.

Jag hoppas älsklingen kommer i helgen. Behöver kramar, pussar. Behöver känna hans kropp intill mig och vakna med morgonmys. Jag behöver pussa hela hans kropp och jag vill ha hans tunga och händer på min kropp. en sak jag tycker han gör så mysigt är att kyssa mig och hålla ena handen på mitt bakhuvud/nacke och sen titta upp och med andra handen smeka min kind och bara titta på mig , så rakt in i ögonen och säga fina ord och sen pussa mig igen!
Älskar den kärlekstystnanden som råder under den stund, jag tror alltid han analyserar men sen vet jag ju vad som går runt där inne. Jag vet det skrämmer honom, samtidigt som han tycker det är underbart.

Men den gamla klichan med att kärlek aldrig är lätt... den förblir?

Nu: Aerosmith, dusch, sen traska till jobbet. Hörs om några timmar. Ha en bra dag gullefjun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0