zzzznnnarkat lääänge

Jösses va jag har sovit lääänge, det va like forever sen jag sov såhär många timmar. Dök i bingen runt 22 och vaknade kl 6. Höstdepp eller jag börjar bli gammal? Eller rent utav kroppen behöver det? ^^

Gick ner 9hekto från igår, nästan ett kilo. Nu ätit 1,5dl skogsbärs lättyoghurt, - tänker mig två knäckemackor med pålägg till också senare idag men sen får det räcka.

Smsade Linnh precis, - hon tar bussen från Båstad 09.10 och jag hoppar på den jag också när den kommer här utanför, för vädret är verkligen skit idag. Regn och rusk! Så jag skippar min dagliga morgon-"powerwalk" på cirka 45 min, ner till jobbet.
Regn har jag inget emot, men blåst är då fan det värsta vädret som finns.

Det blir bara vi två idag igen på jobbet och jag slår vad 500 spänn på att Cleo kommer inom och kollar oss.... she has no life... Bitch...
Men som sagt, avläser man vädret så vet jag också hur jobbedagen blir... inte mycket att göra! Blir väl jag och Linnh som sitter och snackar och dricker varma drycker.

Vad jag däremot hade kunnat gjort till middag idag är stekta champijoner i grädde... Sjukt gott. I Grekland har dom så sjukt god förrätt, vitlöksfrästa champijoner med grädde. Efter den förrätten orkar man knappt middagen... absolut inte att tänka på efterrätt!
Nästa sommar, eller typ i Maj, innan jag börjar jobba här igen, så ska jag nog åka två veckor till Santorini. Love it there. Skulle lätt kunna flytta dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0