back 2 town

Neeeej då gullesnuttar, - jag överlevde Hässleholms-turen.. Träffade lite blandat folk.. och köpte vinterjacka... drack lite gottis, pysslade lite hemma, go musik... Jaaa...

Kom till Torekov i förgår, jobbade igår och idag... idag fick vi typ tre beställningar för vädret är kaos! Så vi stängde vid 17 tiden ikväll och sen satte jag mig och traggade med mina grabbar grus nere på pizzerian.

På måndag vankas det äntligen ...... *trumvirvel*..... PERSONALFEEEEEEST!!!
Underbart, hoppas många kan komma! De flesta har ju slutat. Idag va det jag ensam i ena köket och Hanh i det andra, och där ute va det bara Olivia och Manfred (i affären) så restaurangen känns lite höstlig och ensam nu! Saknar typ alla =)

Ska betala en jävla skiträckning till CSN nu... så hörs senare! Skulle bara skriva snabbt så ni vet jag faktiskt överlevde back to town...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0