magplask... ok då bjuder jag på det för mat är fan gott

Fick en sån där ångestkänsla. Ska jag asa på mig bikini på tisdag.... vilket jag inte gjort alls denna sommaren.... och inte nog med det, nu ska jag göra det inför mina arbetskamrater.... Jag skippade liksom "Beach 2011" och 2010, 2009, 2008.... Ja alla beach:ar de senaste åren.... Men för 10 kilo sen kunde man ju det... men då hade jag ångest för jag va för tjock då.... också...
Ahh, hinner inte gå ner 10 kilo på 24 timmar så får väl fläska runt där medans jag säkerligen blir mobbad för "magplask" och liknande... Doooh... Ångest.
Idag kom Martin på jobbet (gratisåt som vanligt, och visade finfina makrillar han precis hade fiskat!) och kramade mig och sa sen "oh lovehandels... fat girl, jajamääänsan".
Det liksom värmer totalt i ens hjärta. Eller inte.

Jag pallar på ett sätt inte bry mig. Jag är cirka 17, 2 lång och väger mellan 59-61 och det är normalvikt och äta bör man... annars dör man... men har man som mig varit, för några år sen, farligt underviktig och hade ångest för ett glas vatten och ett halvt äpple så är det lite kaosartat ändå ang mat, i skallebanken...

Idag har jag iaf ätit; yoghurt, en skiva lax, en knäckemacka, 2 kräftor. Men det va banne mig så jäkla gottis.

Linn (hon som inte kan prata) nämnde något om min mage idag... jag trodde direkt att hon sa "den putar ut" men hon såg mitt blåmärke där.. stooort som fan, på sidan av magen, vid höften.
Snacka om att jag är psykiskt pajad ang hur min mage ser ut...

Traggade med Ivo här om dagen, vi ska slänga ihop ett gäng och grilla och dricka här hos mig innan sommaren är finito... blir nog trevligt.
(Ivo jobbade nere på pizzerian förra året, är ju alltid där och traggar. Han är en trevlig kroatier , lite mycket snack men helt ok. Ungefär som Mike, där hemma. Finns sköna glidare alltså....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0