när köper du våran lilla valp, darling?

Kan ni förstå vilken hälsomänniska jag skulle kunna vara?
Jag är ju en sådan "all or nothing" människa. Så skulle jag te x börja träna så skulle jag pumpa maxat, - styrka är nog det jag skulle köra på för jag orkar inte sådana där brudiga rörelser och lyfta ett ben upp till himmeln och samtidigt meditera och bara va såååå spänsig det är inte jag, jag vill känna blod , svett och tårar!

Nåja, till hösten ska jag nog ta itu med det. Speciellt om jag får min lilla bebis.... hundvalp alltså =) Då blir det långa morgonpromenixar och det är bara ut och traska. Underbart att traska runt sjön sådär nu i höst... eller hur? Myspys maxat!

Ha ha, potatisgratäng är så gott så även om jag vill ner i vikt så kanske jag äter det ändå idag... ha ha, med lax... och brocolli. Och god sås. Mums. Klockan är bara förmiddag men jag tänker på middag... Ha ha, vilket iof inte är ovanligt, - jag kan äta middag kl 7 på morgonen och sen fil på natten.. Nåja... bara man får i sig mat... eller hur...

Snart ska jag iaf bjuda hem mig själv till någon som ska bjuda mig på jättegod chili con carne... för det va aaaaaalldeles för länge sen jag åt det. Det är så jävla gott.

Hanh (som jag jobbar med, en thailänsk supergullig man) gjorde skaldjurs-vårrullar här om dagen, - han ville vi skulle sätta det på menyn men chefen hade tydligen inte riktigt gillat ideén.. men vi får se till nästa år. Thailändare är grymt duktiga på mat! Hanh har massa ideér och dom är .... jättegoda =)

Puss nu till alla ni, ska kila till jobbet om en halvtimme, skriver nog inget innan dess. Va rädda om varandra idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0