on the right track on the road, - honey this is for you. you make me happy. thank you for saving me.

Kom och snurra i Linnsvärld.
Hela sommaren har jag varit här, och mått bäst. Nätet har har inte funkat och jag har inte asat med mig skivor hemifrån. Och idag fick jag en present av Textil (Mötte dom i två minuter inne i Båstad) och sen öppnade jag den och det va Thåströms be-bop-a-lula hela jävla dagen -skiva! Det är den senaste samlingsskivan. Jag har ju allt med honom, men dock inte denna! Så den fick jag som en sån där sommar-present av min kära Textil!
Jag lirar skivan nu. Thåström är allt. Allt.

Ikväll är det som sagt två visningar på min lägenhet. Fan va mycket som hänt i den, - under dessa fem åren. Alla partyn och bakfylle dar.... Nej men det har varit massa just där. Japp, hela staden, folket. Vad som hänt i lägenheten.
Under fem år händer mycket;
Inflyttningfest som 19åring och fick min första varning, - hade aldrig stor fest efter det.
Galna folk
Galna händelser
Högljudt sex
Misshandlingar
Sovit på skohyllan
Gråtit
Många trygga mysiga nätter med den jag tyckt om.
Snutar som dyker upp utan man själv är skyldig.
Hetsätning.
Musikeuforiska dagar/samt nätter.
Kärlek.
Trygghet.
Otrygghet.
Vattenkrig.
Totala asgarv.


And so on.... den lägenheten har det hänt mycket i. Nu lämnar jag den och jag vill inte denna säsong här ska ta slut men lägenheten där hemma är jag redo för. Nu ska jag vara lycklig och må bra!

Kim Larsén - gör mig lycklig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0