tränings-freaks

Kollar lite tv såhär på morgonkvisten, och nu är det någon jävla träningsreklam. Jag hatar träning men dock gjorde jag en sån där träningsgrej som när man ska kasta en sån där boll jättelångt i skolan, fast jag kastade en minispegel på tvn och de jävla hurtiga tränings-freaksen!

vädret är underbart idag också. Blir massor att göra på jobbet! Får se ifall det blir dopp innan eller efter jobbet men nu funderar jag först på en snabbdusch och sen vila en stund.

Haha dom pumpar salt ur vattnet i lysekil... kollar nyhetsmorgon nu istället.
Underbara Lysekil! Dit skulle man också kunna flytta. Men jag ska iaf snart flytta till myspys-ställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0