entreprenör... vill starta eget radioprogram

Jösses va kallt det kommer bli att brumbrum:a livsfarligt snabba småbåtar idag... Men säkerligen skitkul. Jag är redan på gott humör, det brukar jag iof vara, jag är värdelös på att vara morgonsur sådär som brudar brukar vara?
Jag traggade med darling innan, började bara totalt garva ang detta med bananlådor... HAHAHAAAAA!!!! Så sjukt roligt.
Här om dagen så traggade vi och då ville han att jag skulle asa 8 st fulla bananlådor till Sölvesborg , på tåget... (Jag ser mig själv bärandes och får be tåget liksom vänta på mig medans jag bär ut alla) och sen ändrar darling på det och då ska han komma och hämta 8 st tomma bananlådor.. Haha han är så trög, jag bara totalt asgarvar!

Kollar Vakna med the voice och som alla vet är jag hooked på det programmet... Jag är avundsjuk också. Jag vill bli radiopratare, i ett sådant program. Förstår ni hur bra det hade passat mig? Tänk er mig, Cissi Wallin (Hon som skriver kröniker på metro och va en av huvudrollen i Tjenare Kungen filmen. Som jag sett hundramiljoner gånger för den är så jäkla bra!) och så Kitty så klart.
Måste slänga in någon härlig kille också! Hmm... Plura. Thåström. Ha ha så konstigt det hade blivit.
Nja, men jag hade lätt kunnat slänga in P3:s Henrik som iof gjorde Musikhjälpen med just Kitty för några år sen.
Faaaaaan va grymt bra det hade blivit!!!!!!






Vad tror ni om detta gäng?! Hade ni lyssnat like 24/7 all the time ifall det radioprogrammet funnits?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0