dagen hittills!

Heeeeej!
Jösses va vi hunnit idag =)
Eller ja, jag vet inte vad min älskling hunnit och han vet inte vad jag hunnit. Heeeeemligheter sådär innan jul...? Hrrmmm??
=)
-
Älskling lämnade mig i stan, och jag ordagrant knuffades runt där inne i stan och alla affärer.
Jag fick fixat julklappar iaf =)
Sen efter någon timme eller så (Ni kan ju bara fatta va jag fick stressa!) så träffade jag darling, vi handlade fin blomsterkorg till min moster, - dit vi ska imorgon.
Vi handlade lite "frukost-lunch-middag"-mat också... Älskling ville tugga fryst pizza och jag fiskgratäng, - men än har inget av det dykt ner i någon av våra magar än.
-
Jag har slagit in julklappar! Färggrant, underbart, roligt och mysigt!
Fan va jag är underbar!
-
Vill äta fiskgratängen men måste tänka på att jag ska äta imorgon , och jag vill ju inte gå upp något av det jag gick ner från igår och iförgår, så det är nog bäst att inte äta ikväll. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0