glitter naglar! det får det bli till nyår ^^

Min kära kom hem i bra tid idag, han undrade varför i hela sjuttsingen jag inte kunde svara i telefon idag? Jag undrade dock det samma, medans mitt jäkla SIM kort ju varit K A T A S T R O F, - så det fick bli ett nytt samtal till Telenor (Han jag snackade med här om dagen va upptagen med att vara bakis och totalt otrevligt efter julen, or something) men nu blir det iaf så att mobilen får lämnas in, så jag får en ny... men tror ni det finns Telenor affär här? Neeeej, ingen alls i Blekinge... Så får lämna den och hämta lånetelefon i Kristianstad. Vi ska ändå dra dit, med André imorgon, - men vi ska bara förska fixa allt med tiden...
-
Vet inte än hur vi löser fredagen... ska liksom vara i Halmstad på eftermiddagen.. men älskling jobbar till 16 tiden... Ahhh... får väl ringa ångestsamtal till mamma Textil ikväll :S
-
Hur ska ni sötnosar fira nyår förresten?
-
Älskling ligger och sover en sväng, jag har städat övervåning lite grann, har galet kramp i magen, nu ska jag nog ta min magmedicin och svälja ner med cola och kanske äta fiskgratängen som älskling handlat hem till mig. Min karl är fin han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0